کد خبر: ۹۰۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۳۸۰
ستارگان کشتی روسیه در رقابت های جایزه بزرگ این کشور به میدان رفتند.

پیروزی ستارگان روس/ ولاسوف، سعدالله‌یف و سیداکوف برنده شدندبه گزارش خبرداغ و به نقل از استار، رقابت های کشتی جایزه بزرگ روسیه که در مسکو و با حضور نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد با درخشش کشتی گیران معروف کشور میزبان همراه بود. شکل برگزاری این رقابت ها به گونه ای بود که در بخش های آزاد، فرنگی و زنان، در هر وزن یک کشتی گیر میزبان با یک نماینده غیر روس به رقابت پرداختند و در نهایت به افراد برنده جوایز نقدی پرداخت شد.

عبدالرشید سعدالله یف بعد از قهرمانی در رقابت های جهانی اسلو نروژ توانست در یکی از مهمترین مبارزات این شب ۵ بر ۱ ماگومدگاجی نوروف از مقدونیه را شکست دهد.

همچنین  زائوربک سیداکوف دارنده مدال طلای دسته ۷۴ کیلوگرم المپیک توکیو در تکرار فینال المپیک توانست  ماگومد حبیب کادیماگومدوف را ۶ بر یک شکست دهد. این اولین کشتی سیداکوف بعد از المپیک نیز محسوب می شد. او بعد از بازیهای المپیک توکیو ترجیح داد استراحت کند و در جهانی اسلو غایب بود. 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: