کد خبر: ۹۰۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۲۶۱
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: تنها راه نجات فلسطین، مقاومت در برابر همه فشارها و توطئه‌هاست و امیدواریم هر چه زودتر گشایش و آزادی برای مردم فلسطین ایجاد شود.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس: تنها راه نجات فلسطین مقاومت استبه گزارش خبرداغ ، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی  رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، اظهار داشت: مردم فلسطین به هیچ وجه نباید فریب وعده‌های صهیونیست‌ها را بخورند و باید به ایستادگی خود ادامه دهند. 

وی افزود: تاکنون برخی از سران فلسطین فریب توطئه‌های رژیم صهیونسیتی را خوردند و چندین مرحله فریب آنان عملیاتی شده است. 

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: البته برای سران فلسطین به سرعت مشخص شد که رژیم صهیونیستی خیانت کرده و دروغ گفته است و به وعده‌هایش پایبند نیست. 

وی تصریح کرد: اگر فریب مقامات رژیم صهیونسیتی کارساز شود، شرایط سخت و بحرانی برای مردم فلسطین به وجود خواهد آمد. 

غضنفرآبادی ادامه داد: البته مردم مقاوم فلسطین به خوبی متوجه این مسئله هستند و می‌دانند که باید به ایستادگی و مقاومت خود در برابر صهیونیست‌ها ادامه دهند. 

 رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطرنشان کرد: تنها راه نجات فلسطین، مقاومت در برابر همه فشارها و توطئه‌هاست و امیدواریم که هر چه زودتر گشایش و آزادی برای مردم فلسطین ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: