کد خبر: ۹۰۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۲۳۴
عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از برداشتن سقف از معرفی حقوقدانان معرفی‌شده به مجلس توسط قوه قضائیه برای انتخاب حقوقدانان شورای نگهبان خبر داد.

مصوبه کمیسیون آیین نامه برای برداشتن سقف از معرفی حقوق‌دانان پیشنهادی از سوی قوه قضائیه به مجلسبه گزارش خبرداغ ، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس گفت: در این جلسه مصوبه مجلس قبل در مورد تعداد حقوقدانان معرفی‌شده از سوی قوه قضائیه به مجلس برای انتخاب حقوقدانان شورای نگهبان اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس مصوبه کمیسیون آیین نامه سقفی برای تعداد حقوقدانان معرفی شده از سوی قوه قضائیه به مجلس وجود ندارد و درواقع با برداشتن سقف نمایندگان در شرایط بهتری می‌توانند حقوقدانان شورای نگهبان را انتخاب کنند.

عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: پیش از این و در مصوبه قبلی قوه قضائیه می‌توانست دو برابر حقوقدانانی که قرار است انتخاب شوند حقوقدان به مجلس معرفی کند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: