کد خبر: ۹۰۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۳۵۷
مدافع سرخپوشان واکنش تندی نسبت به شرایط این تیم پیش از شروع دیدار با نفت مسجدسلیمان داشت.

شیری: آقای وزیر! این هرج و مرج در شان ما نیستبه گزارس خبرداغ به نقل از ورزش سه: مدافع سرخپوشان واکنش تندی نسبت به شرایط این تیم پیش از شروع دیدار با نفت مسجدسلیمان داشت.

مهدی شیری درباره نتیجه کسب شده برابر نفت مسجدسلیمان گفت: این سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود و امیدوارم که همین روند را دنبال کنیم.

وی درباره استوری مشترک بازیکنان پرسپولیس در واکنش به مشکلات مالی گفت: درباره این موضوع بزرگترهای تیم صحبت خواهند کرد. اما دوست دارم از راس کار و آقای وزیر هستند بخواهم که به تیم ما هم نگاهی داشته باشند تا آرامش به تیم برگردد. ما شایسته چنین وضعیتی نیستیم و به چه شکل باید بگویم، پرسپولیس شایسته این هرج و مرج نیست.

شیری درباره تاخیر شکل گرفته در شروع بازی به واسطه اختلاف نظر شکل گرفته برای تبلیغات محیطی گفت: اول بازی ما در رختکن تنیس فوتبال زدیم تا گرم بمانیم. در شان تیم و بازیکنان ما نیست که 20 دقیقه در رختکن بمانیم و نمی دانم چه ارگان هایی با هم اختلاف دارند و این در شان تیم ما نیست.

مدافع سرخ‌ها در پاسخ به سوالی درباره اینکه از وضعیت مدیریتی صدری رضایت دارند گفت: امیدوارم ایشان هم سعی و تلاش بیشتری کنند. گفتم که شان بازیکنان ما این نیست و امیدوارم هر چه زودتر شرایط به روال برگردد و همه چیز خوب شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: