کد خبر: ۹۰۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۳۶۶
نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: به جای ۱۶۲ تن آرد ماهیانه فقط ۹۲ تن آرد به عشایر تعلق می گیرد و به جای ۷ کیلو فقط در ۳ ماه، ۵ کیلو تحویل شده است.

به جای ۱۶۲ تن آرد ماهیانه فقط ۹۲ تن آرد به عشایر تعلق می گیردبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس در مجلس  امروز (یکشنبه ۷ آذرماه) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس از وضعیت آرد عشایر انتقاد کرد.

او که این تذکر را به فاطمی امین وزیر صمت می داد، گفت: به جای ۱۶۲ تن آرد ماهیانه فقط ۹۲ تن آرد به عشایر تعلق می‌گیرد و به جای ۷ کیلو فقط در ۳ ماه، ۵ کیلو تحویل شده است.

رضازاده با یادآوری این جمله که عشایر همواره پشتیبان و پشتوانه نظام بوده‌اند، تصریح کرد: ناعادلانه بودن تخصیص آرد، سبب نارضایتی عشایر شده که باید سریعاً به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم سلماس در مجلس طی تذکر دیگری به وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: لازم است تسهیلات لازم برای صادرات سیب و سایر محصولات کشاورزی به بازارهای خارجی در نظر گرفته شود.

وی همچنین در ادامه به رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نیز به دلیل وضعیت راه‌های روستایی سلماس  تذکر داد

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: