کد خبر: ۹۰۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
تعداد بازدید: ۳۰۳
سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس در واکنش به مقصرنمایی دولت سیزدهم در موضوع کم‌آبی از سوی برخی اصلاح‌طلبان، گفت: رودها و چاه‌های خشک و رنج بی‌آبی امروز مردم خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و اصفهان، میراث شوم دوران وزارت نیروی آقایان زنگنه و بیطرف، ژنرالهای شما در دولتهای سازندگی و اصلاحات است.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس: خشکی رودخانه‌ها میراث شوم ژنرال‌های دولت سازندگی و اصلاحات استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، سید نظام‌الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در توییتر خود نوشت:

«‏آقایان تاجزاده، صادقی و عبدی چنان بر طبل التهابات بحران آب میکوبند که گویی مقصر، دولت صدروزه آقای رئیسی است.

حضرات! این رودها و چاههای خشک و رنج بی آبی امروز مردم خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و اصفهان، میراث شوم  دوران وزارت نیروی آقایان زنگنه و بیطرف، ژنرالهای شما در دولتهای سازندگی و اصلاحات است که البته توسط آقای اردکانیان در دولت تدبیر و امید تکمیل شد.»

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: