کد خبر: ۹۰۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۶
علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران با شیخ احمد ناصر المحمد الصباح دیدار کردند.
ملاقات معاون وزیر خارجه ایران با وزیر خارجه کویتبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران با شیخ احمد ناصر المحمد الصباح دیدار کردند.
 
 
 
خبرگزاری رسمی کویت، کونا، امروز (پنجشنبه) از دیدار علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران با شیخ احمد ناصر المحمد الصباح، وزیر امور خارجه کویت خبر داد.
 
در این دیدار که در سفر باقری کنی به کویت صورت گرفت، دو طرف بر اهمیت توسعه روابط مشترک بر اساس اصل حسن‌ همجواری تاکید کردند. همچنین در این دیدار  آخرین تحولات در عرصه منطقه و بین المللی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
روز چهارشنبه نیز باقری کنی با انور محمد قرقاش، مشاور دیپلماتیک رئیس امارات در ابوظبی دیدار داشت. در آن ملاقات نیز دو طرف بر افزایش  روابط مشترک و احترام متقابل در چارچوب منافع مشترک، اقدام در راستای ثبات و شکوفایی بیشتر در منطقه و همچنین توسعه روابط اقتصادی و تجاری تأکید کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: