کد خبر: ۹۰۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
تعداد بازدید: ۵۲۶
تمرینات استقلال در روزهای اخیر به شدت ایزوله شده و فرهاد مجیدی در تلاش است، کنترل سفت و سختی روی تیم داشته باشد.

فرهاد مجیدی، استقلال را ایزوله کردبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه ایران ورزشی: تمرینات استقلال در روزهای اخیر به شدت ایزوله شده و فرهاد مجیدی در تلاش است، کنترل سفت و سختی روی تیم داشته باشد. یکی از دلایلی که سبب شده باشگاه استقلال با وسواس خبرها و حتی عکس‌های مربوط به تمرین را به بیرون منتشر کند، همین است و اگر به شیوه اطلاع رسانی باشگاه استقلال در روزهای اخیر دقت کنید به این نتیجه می‌رسید که وسواس بسیاری در این زمینه لحاظ شده و تلاش می‌شود که کمترین اطلاعات از نحوه تمرینات به بیرون مخابره شود.

این ترفند ممکن است به رو نشدن دست سرمربی استقلال در استفاده از تاکتیک‌هایش در ادامه لیگ باشد اما قطع به یقین موارد دیگری هم مورد توجه قرار گرفته است که استقلالی‌ها ترجیح می‌دهند با این سیاق تمرینات خود را پیش برانند. حتی مجیدی از بازیکنان، مربیان و مسئولان و افراد نزدیک به تیم خواسته هیچ اطلاعاتی را به نزدیکان خود درباره نحوه تمرینات و دیگر مسائل ندهند تا فضای تیم به خوبی در کنترل او قرار بگیرد. مجیدی تهدید هم کرده که اگر بازیکنی از این دستور تخطی کند، حتماً با برخورد جدی او مواجه خواهد شد. این موضوع حتی از سوی رسانه‌های نزدیک به باشگاه استقلال نیز اطلاع رسانی شده و مشخص است که فرهاد مجیدی درباره در اختیار گرفتن و کنترل محیط پیرامون خود این بار سفت و سخت‌تر از هر زمان دیگری است.

حال اینکه حربه جدید سرمربی استقلال در راستای کسب موفقیت در لیگ بیست و یکم اثرگذار باشد یا خیر، بدون شک در کوتاه مدت قابل بحث نیست و باید زمان قابل توجهی از لیگ برتر و اجرای این شیوه کار بگذرد تا نتایجش بر همگان روشن شود. البته باشگاه‌های بزرگ اروپایی نیز زمانی را برای حضور رسانه‌ها در تمرینات خود لحاظ کرده و دست کم می‌کوشند با انتشار برخی فیلم‌ها از محیط تمرین و یا انتشار تصاویر به نوعی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند اما ظاهراً فرهاد مجیدی آنقدر به بروز حواشی در تیمش حساس شده که ترجیح می‌دهد همین اطلاعات محدود نیز از طریق رسانه‌های باشگاه به بیرون مخابره نشود و تیمش به طور کامل در محیطی بسته به تمرینات ادامه دهد.


البته بازیکنان نیز تا به امروز هیچ نارضایتی از تصمیم سرمربی استقلال نداشته‌اند و در تلاشند با همین سیاق به آماده‌سازی خود ادامه دهند و قوانین درون اردویی را حفظ کنند. به طور ملموس وقتی با بازیکنان صحبت می‌شود آنها از نحوه تمرینات در ورزشگاه آرارات احساس رضایت دارند. ظاهراً محیط آرام این ورزشگاه که در منطقه‌ای مناسب قرار دارد و دسترسی را برای همه به طور یکسان فراهم می‌کند، یکی دیگر از دلایلی است که رضایتمندی بازیکنان را در پی داشته است.

جذب سومین خارجی تا نیم فصل منتفی است

در دل تمرینات استقلال خبر می‌رسد که سرمربی آبی‌ها و نزدیک‌ترین دستیارش در کادر (گابریل پین) برای جذب سومین بازیکن خارجی به جمع‌بندی نرسیده‌اند و احتمال اینکه این پروژه تا نیم فصل منتفی شود، بسیار است. بعد از پایان نقل و انتقالات و خروج نام احمد موسوی از استقلال مربیان به دنبال استخدام یک بازیکن آزاد بودند تا شاید پیش از شروع دوباره لیگ برتر سومین خارجی نیز به جمع آبی‌ها ملحق شود اما گزینه‌های مد نظر با استقلال به توافق نرسیدند و یا اینکه برخی پیشنهاد‌ها طوری نبود که مجیدی و پین آنها را مورد تأیید قرار دهند.

احتمال دارد سرمربی استقلال در نیم فصل به دنبال جذب بازیکن خارجی جدید باشد و در آن ایام که احتمالاً زمان مناسب‌تری نیز پیش روی این باشگاه خواهد بود، برای جذب بازیکن جدید اقدامات عملی انجام گردد. گفته می‌شود احتمال اینکه سومین خارجی استقلال نیز فرانسوی باشد، بسیار زیاد است اما هنوز این ماجرا محقق نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: