کد خبر: ۹۰۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۸۰
دکتر حسین عامریان سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد در پایان سفر به استان کرمان با حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار کرد.

دیدار سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد با نماینده ولی‌فقیه در کرمانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، دکتر عامریان در این نشست گزارشی از سفر چهار روزه خود و هیات همراه به کرمان را ارائه نمود.
وی با بیان اینکه هدف اصلی سفر حضور در جمع کارگران و پاسخگویی به ابهامات آنان بود، گفت:در جمع کارگران و اعضای شورای کارگری در خصوص ابهامات کارگران شفاف سازی کرده و به سوالات این عزیزان پاسخ دادیم.
امام جمعه کرمان نیز با تشکر از سفر سرپرست صندوق فولاد، حضور دکتر عامریان در جمع کارگران و پاسخ به سوالات آنان را ارزشمند خواند و گفت: آماده هر گونه کمک و همکاری جهت بهبود وضعیت شرکت زغالسنگ هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: