کد خبر: ۹۰۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
تعداد بازدید: ۲۷۳
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران:
رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری، مسابقات استقامت را با میزبانی جزیره‌ی کیش، متفاوت از دیگر مسابقات عنوان کرد و با تاکید بر حمایت شاخص بخش خصوصی در کنار بخش دولتی کیش افزود: کیش ظرفیت میزبانی مسابقات بین‌المللی را دارد.

مسابقات به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران، جزیره کیش را میزبان خوبی برای رشته‌های مختلف ورزشی دانست و اظهار داشت: معابر زیبا، از جمله ظرفیت‌های مرتبط با رشته دوچرخه‌سواری جزیره‌ی کیش است که این منطقه را از دیگر شهرها متمایز می‌کند.

رسول هاشم‌کندی این دوره مسابقات را با برگزاری در جزیره‌ی کیش، متفاوت از دیگر مسابقات عنوان کرد و با تاکید بر حمایت شاخص بخش خصوصی در کنار بخش دولتی کیش افزود: کیش ظرفیت میزبانی مسابقات بین‌المللی را دارد، و تعامل خوب بخش‌های خصوصی با سازمان منطقه آزاد کیش، این ظرفیت را ارتقا می‌بخشد.

هاشم‌کندی، با اشاره به شرایط بسیار مناسب این دوره از مسابقات، سطح مسابقه را کلاس یک اعلام، و تاکید کرد: این مسابقات امتیاز خوبی برای شرکت‌کنندگان در بر داشت و رنکینگ انفرادی آنان را ارتقا بخشید.

وی تعداد شرکت‌کنندگان را حدود ۱۳۰ نفر از قهرمانان سراسر کشور عنوان کرد و گفت: نفرات برتر این مسابقه به اردوی تیم‌ملی انتخابی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین که در جزایر کیش و قشم برگزار خواهد شد، دعوت می‌شوند.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور، حمایت‌های رئیس مرکز ورزش و تفریحات سالم، رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کیش و شرکت میکامال را عامل برگزاری تمایز این مسابقات و تقویت زيرساخت‌های میزبانی مسابقات ورزشی اعلام کرد و این تعامل را ستود.

مسابقات استقامت با حضور قهرمانان کشور، نوزدهم آبان برگزار و با مسابقات "جایزه‌بزرگ میکامال" تلفیق شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: