کد خبر: ۹۰۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۶۰
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران: در برخی از محلات تهران که زمین کم است روش‌های جدیدی مثل پشت‌بام فروشی ایجاد شده است و این کار در گلابدره و شمیران نو بیشتر انجام می‌شود.

پشت‌بام متری چند؟به گزارش خبرداغ به نقل از فارس: عضو شورای شهر تهران: ۵۰ سال است مشکل ثبت و سند مسکونی مردم را حل نکرده‌ایم و همزمان اجازه تخریب و نوسازی نمی‌دهیم و مردم را مجبور می‌کنیم که از روی اضطرار خانه‌های خود را تخریب کنند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران: در برخی از محلات تهران که زمین کم است روش‌های جدیدی مثل پشت‌بام فروشی ایجاد شده است و این کار در گلابدره و شمیران نو بیشتر انجام می شود.

معاون شهرسازی شهرداری تهران: در گران‌ترین منطقه تهران محله‌ای وجود دارد که پشت‌بام را متری ۱۰ میلیون تومان می‌فروشند تا یک واحد فرسوده طبقاتی ایجاد کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: