کد خبر: ۹۰۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۳۷۸
رئیس چهارمین جشنواره موسیقی کیش«یامال» از تعویق زمان برگزاری این رویداد هنری و اجرایی شدن آن در دی ماه امسال خبر داد.

برگزاری چهارمین جشنواره موسیقی کیش «یامال» در دی ماهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، بدریه بحرینی گفت: چهارمین جشنواره موسیقی کیش روزهای 20، 21 و 22 دی ماه امسال در جزیره کیش برگزار می‌شود.

مدیر امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اتمام مهلت نام نويسي در این رویداد و تمایل رسمی 27 گروه موسیقی مختلف برای شركت در جشنواره، عنوان کرد: داوری‌های نخست آغاز شده است و بعد از بررسی نهایی هیات انتخاب، گروه‎‌های راه‌یافته به مرحله پایانی این جشنواره موسیقی که از استان‌های هرمزگان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و بوشهر هستند، به صورت رسمی اعلام خواهند شد.

وی عنوان کرد: با توجه به تراکم برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی و هنری در روز کیش و تمایل تیم اجرایی به هر چه كيفي‌تر برگزار شدن جشنواره موسیقی، رویداد یادشده در دی ماه شکل اجرایی به خود می‌گیرد.

وی ادامه داد: حدود 20روز پيش از آغاز جشنواره،گروه‎‌های راه‌یافته به مرحله نهایی جهت اجرا در جزیره کیش به صورت رسمی از درگاه اینترنتی festival.kish.ir معرفی خواهند شد.

بحرینی در ادامه افزود: این جشنواره در نظر دارد بهمعرفی فرهنگ‌ها، قومیت‌ها و سنت‌ها بر اساس رنگ‌آمیزیدر سواحل جنوبی از دریای عمان تا خلیج فارس واستان‌های جنوبی ایران بپردازد.

رئیس چهارمین جشنواره موسیقی کیش یامال تصریح کرد: مهمترین هدف بزرگترین رویداد موسیقیایی جزيره كيش، مورد توجه قرار دادن کیش با سابقه تاریخی ودیرینه خود از نظر فرهنگی و موسیقایی است و در کنارآن رونق کسب و کار در جزیره، ایجاد جاذبه‌هاي گردشگري و آشنایی با فرهنگ بوم‎‌گردی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: