کد خبر: ۹۰۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید: ۶۵۸
سیدحجت کریمی بعد از دیدار با وزیر ورزش و جوانان به عضویت هیات مدیره باشگاه استقلال در آمد.

بکریمی، عضو هیات‌مدیره استقلال شده گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: سیدحجت کریمی بعد از دیدار با وزیر ورزش و جوانان به عضویت هیات مدیره باشگاه استقلال در آمد. این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال قرار است در خصوص درآمدزایی به باشگاه استقلال کمک کند و البته در مسایل اقتصادی دستی بر آتش دارد و پیش تر در فدراسیون کشتی در این زمینه تجربیات خوبی به دست آورده و منشا خدماتی برای فدراسیون کشتی بوده است.

از زمان حضور سردار آجرلو در باشگاه استقلال به عنوان مدیر عامل این باشگاه تلاش کرده با درآمدزایی مشکلات مالی باشگاه و دغدغه های کادر فنی را به حداقل برساند و به تازگی باشگاه استقلال بحث واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه ها از سوی سازمان لیگ را مطرح کرده است. به نظر می رسد با حضور سید حجت کریمی در هیات مدیره باشگاه استقلال با توجه به سوابق و تجربیاتی که در مسایل اقتصادی دارد این باشگاه در بعد مالی از این پس با مشکلات کمتری روبرو شود. قطع به یقین با این حضور آجرلو پیگیری مسایل اقتصادی را به کریمی واگذار خواهد کرد و با امیدواری بیشتری می تواند دیدگاه های اقتصادی را اجرایی و پیگیری کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: