کد خبر: ۹۰۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۷۱۱
درحالی که گفته می‌شود به‌زودی با پرداخت بدهی به کالدرون قرار است پنجره انتقالاتی تیم پرسپولیس باز شود، سایت talksport۳۶۵ از لینک شدن ۷ مهاجم خارجی به این باشگاه خبر داده است.

عملکرد خارجی‌هایی که به پرسپولیس لینک شده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: کادرفنی تیم پرسپولیس در پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستانی به‌دنبال تقویت خط‌حمله خود با خرید یک مهاجم خارجی بود اما مشکلاتی که بابت بدهی‌های قبلی خود داشت و در ادامه بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم باعث شد این اتفاق تا حالا به تاخیر بیفتد. درحالی که گفته می‌شود به‌زودی با پرداخت بدهی به کالدرون قرار است پنجره انتقالاتی تیم باز شود، سایت talksport365 از لینک شدن 7مهاجم خارجی به این باشگاه خبر داده است.

هموطن استنلی

آلف مانگا، مهاجم 26ساله برزیلی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها در این فهرست است که سابقه بازی در تیم‌هایی چون اولیویرنسه پرتغال و همچنین سانتاریتا، آسا، رسنده و ولتاردوندا در کشورش را داشته و این فصل به‌صورت قرضی در گویاس بازی می‌کرد که 8گل هم برای این تیم در سری Bبرزیل به ثمر رسانده است. سایت ترانسفرمارکت ارزش این انتقال قرضی را 80هزار یورو عنوان کرده است. البته پیش‌تر از علاقه قرمزها به جذب کی‌روش استنلی مهاجم سابق سپاهان صحبت شده بود ولی در این فهرست نام برزیلی دیگری آمده است.

بشار جدید؟

ابراهیم بایش دیگر بازیکن این فهرست است. این هافبک تهاجمی 21ساله در تیم نیروی‌هوایی عراق عضویت دارد و در رقابت‌های لیگ قهرمانان نیز 5بازی برای تیمش انجام داد. قرمزها از جذب بازیکن عراقی خاطره خوبی دارند و شاید یک بشار رسن جدید را در این تیم ببینیم. البته هواداران این تیم ترجیح می‌دهند بشار دوباره به تیم‌شان برگردد.

مهاجم پیشین ناتینگهام‌فارست

لارس ولدویک یک مهاجم 197سانتیمتری و اهل آفریقای‌جنوبی است که درحال حاضر در تیم سوون‌اف‌سی کره‌جنوبی بازی می‌کند و یک‌سال دیگر هم با این باشگاه قرارداد دارد. او در رقابت‌های این فصل لیگ دسته دو کره در 32بازی 15گل و 5پاس‌گل داشته که آماری خوب محسوب می‌شود. این بازیکن سابقه حضور در تیم‌های زوله، خرونینخن و اسپارتاروتردام هلند، ناتینگهام‌فارست انگلیس، کورتریک بلژیک و جئونبک هیوندای‌کره را دارد و 7بازی هم برای تیم‌ملی کشورش انجام داده است.

یک ملی‌پوش از کوبا

مارسل هرناندز مهاجم 32ساله کوبایی است که بیشتر در تیم‌های کشورش به میدان رفته و در 23بازی برای تیم‌ملی کشورش 8گل به ثمر رسانده که البته از سال2012 دیگر به این تیم دعوت نشده است. او هم‌اکنون در تیم آلاخولنسه‌کاستاریکا بازی می‌کند و در این فصل در 18بازی برای این تیم 8گل و 3پاس‌گل داشته است.

به‌یاد زاید

جورجی کلی که 24ساله و اهل جمهوری ایرلند است دیگر مهاجمی است که نامش در این فهرست دیده می‌شود. او که در تیم بوهمیانس کشورش بازی می‌کند درحال حاضر 150هزار یورو ارزش دارد و قرارداد یک‌ساله‌اش در ژانویه به پایان می‌رسد. او این فصل آماری بسیار خوب در تیمش داشته و در 30بازی توانسته 20گل و 5پاس‌گل در کارنامه‌اش به ثبت برساند. اوج درخشش او هت‌تریک برابر داندالک و پوکر مقابل دروگدایونایتد بود. قرمزها از مهاجمان ایرلندی هم به‌واسطه حضور ایمون زاید خاطرات شیرینی دارند.

متخصص گلزنی به مکانی

نام توماس اولسن نروژی نیز در این فهرست دیده می‌شود. بازیکنی که در 30سالگی در تیم لیلستروم بازی می‌کند و در تمام طول دوران فوتبالش در لیگ نروژ به میدان رفته است. اولسن که درحال حاضر 400هزار یورو ارزش دارد در فصل جاری لیگ این کشور 24بار به میدان رفته و با 21گل زده دومین گلزن برتر لیگ تا اینجای کار است. او این فصل در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر میوندالن توانست برابر سوشا مکانی گلزنی کند و سه‌بار دروازه این گلر ایرانی را گشود.

و ملی‌پوش کره‌ای

آخرین بازیکن در این فهرست کیم‌شین ووک اهل کره‌جنوبی است که در 33سالگی به‌عنوان لژیونر کشورش در تیم شانگهای‌شنهوا به میدان می‌رود. او در فصل جدید لیگ چین تاکنون 8بازی و 2گل زده داشته و پیش از این نیز سابقه حضور در تیم‌های جئونبوک‌هیوندای و اولسان‌هیوندای را داشته است. ووک از سال2010 به تیم‌ملی کشورش دعوت شده و در این مدت 56بار هم برای تیمش به میدان رفته و به‌تازگی هم در دیدارهای مقدماتی جام‌جهانی 2گل برابر سریلانکا به ثمر رساند. او همچنین 4بار نیز برابر تیم‌ملی ایران به میدان رفته اما موفق به گلزنی نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: