کد خبر: ۹۰۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۴۲۰
دو بازیکن پرسپولیس به دلیل مصدومیت جدال امروز این تیم مقابل آلومینیوم اراک را از دست دادند.

عالیشاه و شیری، بازی آلومینیوم را از دست دادندبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: امید عالیشاه و مهدی شیری به دلیل مصدومیت از لیست این تیم برای جدال با آلومینیوم اراک خارج شدند تا یحیی گل محمدی با دو غایب، تیمش را مهیای جدال با شاگردان رسول خطیبی کند.

در فاصله دو روز مانده به این بازی، عالیشاه و شیری در تمرینات این تیم دچار آسیب دیدگی شدند و تلاش کادرپزشکی نیز برای تسریع بهبودی آنها بی نتیجه ماند تا کاپیتان دوم سرخ‌ها و مدافع راست این تیم، جدال امروز برابر آلومینیوم را از دست بدهند. در غیاب این دو بازیکن احتمالا سیامک نعمتی در سمت راست دفاعی و احسان پهلوان در خط میانی به ترکیب اضافه خواهند شد.

پرسپولیس فصل گذشته نیز با دو غایب در خط دفاعی برابر آلومینیوم قرار گرفته بود و سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان بازی برابر این تیم را از دست داده بودند. دیداری که با شکست سرخپوشان برابر شاگردان رسول خطیبی پایان یافته بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: