کد خبر: ۹۰۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
تعداد بازدید: ۲۴۶
میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی، به خبر "تهران تایمز" مبنی بر اینکه "به زودی" تاریخ دقیق از سرگیری مذاکرات اعلام خواهد شد، نوشت: "خوب است فقط یک نکته، تهران تایمز عزیز. تا آنجایی که به یاد دارم، پس از نشست بروکسل در 27 اکتبر، طرف ایرانی موضع مشخص‌تری داشت و قصد داشت روز دقیق از سرگیری مذاکرات وین را نه به زودی، بلکه دقیقا هفته آینده اعلام کند."

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی،  به خبر "تهران تایمز" مبنی بر اینکه "به زودی" تاریخ دقیق از سرگیری مذاکرات اعلام خواهد شد، واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرداغ به نقل از انتخاب ؛  اولیانوف در توئیتی در واکنش به این خبر نوشت: "خوب است فقط یک نکته، تهران تایمز عزیز. تا آنجایی که به یاد دارم، پس از نشست بروکسل در 27 اکتبر، طرف ایرانی موضع مشخص‌تری داشت و قصد داشت روز دقیق از سرگیری مذاکرات وین را نه به زودی، بلکه دقیقا هفته آینده اعلام کند."

لازم به ذکر است که تهران تایمز در خبری نوشته بود: در پی دیدارهای علی باقری معاون وزیر امور خارجه ایران در تهران، بروکسل و مسکو، مقرر شد مذاکرات احیای برجام تا قبل از پایان نوامبر از سر گرفته شود و تاریخ دقیق آن به زودی اعلام خواهد شد.

اولیانوف: قرار بود علی باقری نه به زودی بلکه دقیقا هفته آینده، زمان از سرگیری مذاکرات وین را اعلام کند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: