کد خبر: ۹۰۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
تعداد بازدید: ۲۷۹
یکی از تعویض‌های خوب یحیی گل محمدی در دیدار با نساجی مازندران سیامک نعمتی بود.

سیامک نعمتی، جایگاه خودش را در اراک رزرو کرد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: شماره ۸۸ پرسپولیس از دقیقه ۵۸ این دیدار به زمین رفت و نقش مهمی در پیروزی تیمش بازی کرد.

سیامک نعمتی ۵ دقیقه پس از ورود به زمین از سمت راست نفوذ کرده و با ارسال عرضی خوب خودش توپ را برای رضا اسدی فرستاد تا تأثیر نصفه و نیمه این یکی توپ را به مهدی عبدی برساند تا یکی از زیباترین گل های لیگ به ثمر برسد.

این بازیکن که پُست اصلی اش هافبک راست است بار دیگر در دفاع راست به بازی گرفته شد و توانست نظر مثبت یحیی گل محمدی را جلب کند.

حالا خبر می رسد جای سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاعی بازی با آلومینیوم اراک رزرو شده است. در اراک هم قرار است بار دیگر سیامک نعمتی به عنوان مدافع راست بازی کند تا بتواند در فاز تهاجمی کمک بیشتری به پرسپولیس کند. در سمت چپ خط دفاعی هم وحید امیری بازی خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: