کد خبر: ۹۰۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۴
سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال کشورمان از عملکرد تیمش در بازی اول ابراز رضایت کرد، اما معتقد است تیمش می‌توانسته با نتیجه بهتری به پیروزی برسد.

واکنش مالک تراکتور به شکایت ۱.۹میلیاردی منصوریانبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: مالک باشگاه تراکتور به رای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت در رابطه با علیرضا منصوریان واکنش نشان داد.

علیرضا منصوریان که در ابتدای فصل بیستم هدایت تیم فوتبال تراکتور را برعهده گرفت و تنها پنج هفته سرمربی پرشورها بود، پس از عدم دریافت مطالباتش از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر حق و حقوق خود شد.

منصوریان پس از اینکه حکم کمیته انضباطی را علیه تراکتور گرفت، بخاطر اعتراض باشگاه تبریزی نسبت به رای صادر شده، پرونده را به کمیته استیناف برد که این کمیته نیز رای صادر شده را به سود منصوریان تایید کرد.

بنابر تایید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتور باید حدود 1.9 میلیارد تومان به سرمربی فصل گذشته‌اش پرداخت کند. رایی که باشگاه تبریزی آن را قبول ندارد و معتقد است وقتی منصوریان بعد از جدایی از تراکتور، هدایت آلومینیوم را به عهده گرفته، باشگاه تراکتور نباید چنین پولی به او بدهد.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور که امروز به سازمان لیگ رفته بود، در گفت و گو با خبرنگاران توضیحات بیشتری درباره این ماجرا داد و گفت: تا آنجا که من می‌دانم وقتی یک بازیکن یا کادرفنی از یک تیمی جدا می‌شوند تا زمانی می‌توانند پول قراردادشان از باشگاه طلب کنند که به تیم دیگری نروند. آقای نصیرزاده هم گزارشات و قوانین فیفا و دادگاه کاس را گرفته و در رسانه ها هم اعلام کرده است. اشتباهاتی شده و من فکر می‌کنم در کمیته تعیین وضعیت و استیناف که به این پرداخت نشده و مدنظر قرار نداده‌اند. الان واخواهی شده و انشاالله که این موضوع هم حل می‌شود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: