کد خبر: ۹۰۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
تعداد بازدید: ۴۳۶
اسکوچیچ گفته: «بازیکنان ایرانی از تکنیک و فیزیک خوبی برخوردارند، اما در بحث تاکتیکی کمی ضعف دارند.» مهدی طارمی هم با یک توییت کنایه‌آمیز از خجالت او درآمده تا برای چندمین بار نشان بدهد از این مربی خوشش نمی‌آید.

آقای طارمی؛ شما امر بفرمایید بزرگ‌تر فوتبال ایران!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش مدیا: اسکوچیچ گفته: «بازیکنان ایرانی از تکنیک و فیزیک خوبی برخوردارند، اما در بحث تاکتیکی کمی ضعف دارند.» مهدی طارمی هم با یک توییت کنایه‌آمیز از خجالت او درآمده تا برای چندمین بار نشان بدهد از این مربی خوشش نمی‌آید. این توییت حتی در اروپا هم بازتاب داشته. ما اما چند سوال ساده از بهترین بازیکن حال حاضر ایران داریم.

یک- بگذارید بدترین حالت ممکن را تصور کنیم. فرض بفرمایید اسکوچیچ دزد، دلال، بدون تاکتیک، بی‌اقتدار و فاقد کارنامه است، سفارشی بازیکن دعوت می‌کند و با آدم‌های فاسد معاشرت دارد. خوب شد؟ از این بدتر که دیگر ممکن نیست. هست؟ خب الان وسط انتخابی جام‌جهانی، شمشیر کشیدن طارمی روی او چه سودی دارد؟ یعنی تا بیست آبان که بازی بعدی است باید یک مربی دیگر بیاوریم؟ اگر نمی‌شود، چرا آرام نمی‌گیرید که لااقل از این مرحله رد شویم؟

دو- همه چیزهایی که می‌گویند اسکوچیچ ندارد، مارک ویلموتس داشت. کارنامه و اسم و رسم مربی بلژیکی باعث شد آب از لب و لوچه خیلی‌ها آویزان شود؛ آخرش چه شد؟ بله، یادمان نبود در دقیقه شصت بازی با عراق همین آقای طارمی را بیرون کشید!

سه- طارمی سال دوم حضورش در پرسپولیس می‌گفت: «من بزرگتر تیم هستم»؛ بنابراین عجیب نیست امروز با خودش فکر کند بزرگتر کل فوتبال ایران شده. کاش ایشان راهنمایی کنند در این مقطع زمانی کدام مربی را برای تیم ملی مناسب تشخیص می‌دهند؟ یادتان که نرفته فدراسیون شش میلیون یورو بدهی بالقوه به ویلموتس دارد و قبل از اسکوچیچ هم گزینه اصلی نیمکت تیم ملی، امیر قلعه‌نویی بود.

چهار- اگر گفتید این جملات مال کیست: «اسکوچیچ سیستم جدیدی آورده. او موقع غذا خوردن هم توضیح فنی می‌دهد. دراگان شوق زیادی برای آموزش بازیکنان دارد. او برای تک‌تک بازی‌ها برنامه دارد.» گوگل کنید؛ همه اینها همین چند ماه پیش از دهان طارمی درآمده. بالاخره چی شد استاد؟ با خودت چند چندی؟ صلاح می‌بینید مردم به کدام ساز شما برقصند؟

پنج- کارلوس کی‌روش هم به دفعات از نقص تاکتیکی بازیکنان ایرانی و ضعف لیگ داخلی سخن گفت. او بارها همه را تشویق به حضور در فوتبال اروپا (در هر سطح و کشوری) کرد. چرا آن زمان خبری از کلفت شدن رگ گردن‌ها نبود؟

شش- از همه مهم‌تر؛ خداوکیلی طارمی به خودش اجازه می‌دهد در پورتو چنین رفتاری داشته باشد؟ حتی اوایل فصل گذشته که کونسیسائو او را نیمکت‌نشین کرده بود، جرات داشت یک توییت شبیه این بزند؟ برای هزارمین بار؛ کاش مرامت هم به قشنگی فوتبالت بود...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
0
0
انصافا به اسکوچیچ فشار بیاورید که طارمی را دعوت نکند. تیم ملی اونقدر بازیکن خوب داره که نبود طارمی هیچ مشکلی ایجاد نکند. کریم انصاری فرد بهترین جایگزینش هست
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: