کد خبر: ۹۰۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۲۸۶
«جیمز کلورلی» معاون امور غرب آسیا و آفریقای وزارت خارجه انگلیس امروز دوشنبه در قاهره با «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب دیدار کرد. ابوالغیط مدعی شد که رفتارهای ایران باعث بی‌ثباتی در منطقه شده است و کشورهای عربی مخالف این رفتارها و دخالت‌های ایران هستند.

ادعای دبیرکل اتحادیه عرب: رفتارهای ایران باعث بی‌ثباتی در منطقه شده؛ کشورهای عربی مخالف دخالت‌های تهران هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: «جیمز کلورلی» معاون امور غرب آسیا و آفریقای وزارت خارجه انگلیس امروز دوشنبه در قاهره با «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب دیدار کرد.

در این دیدار همکاری دوجانبه اتحادیه عرب و انگلیس بررسی شد و ابوالغیط روابط تاریخی انگلیس و جهان عرب را ستود.

طبق گزارش وبگاه «الیوم السابع»، دو طرف در این دیدار به تبادل دیدگاه درباره مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله تحولات عراق در سایه اعلام نتایج انتخابات پارلمانی این کشور پرداختند.

دبیرکل اتحادیه عرب ضمن ابراز خرسندی از روند انتخابات عراق و مشارکت این اتحادیه در تقویت حاکمیت دولت این کشور بر حمایت کامل از عراق تأکید کرد.

این منبع در اتحادیه عرب گفت که ابوالغیط و مقام انگلیسی در این دیدار همچنین آنچه دخالت ایران در امور داخلی کشورهای عربی خوانده شد، بررسی کردند.

ابوالغیط مدعی شد که رفتارهای ایران باعث بی‌ثباتی در منطقه شده است و کشورهای عربی مخالف این رفتارها و دخالت‌های ایران هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: