کد خبر: ۹۰۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
تعداد بازدید: ۳۳۱
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان پس از ابتلای سون هیونگ مین به کرونا در معرض ابتلا به این ویروس قرار دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، باشگاه تاتنهام شب گذشته تایید کرد سون هیونگ مین، ملی پوش کره‌ای این باشگاه به ویروس کرونا مبتلا شده و به همین دلیل بازی هفته هشتم لیگ برتر انگلیس برابر وستهام را از دست خواهد داد.

سون هیونگ مین اخیرا به همراه تیم ملی فوتبال کره جنوبی در دو دیدار برابر سوریه و ایران به میدان رفت که در هر دو مسابقه موفق به گلزنی شد.

بازیکن 29 ساله در جریان دیدار با ایران با علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی کشورمان برخورد صمیمی داشت و این دو پس از بازی یکدیگر را در آغوش گرفتند که اکنون بازیکن ایرانی فاینورد را در معرض ابتلا به این ویروس قرار داده است.

دیدار ایران و کره جنوبی روز سه شنبه برگزار شد و با توجه به اینکه فرصت کمی از این دیدار گذشته جهانبخش را مجاب می‌کند تا به دنبال خبر ابتلای سون، تست کرونای فوری را برای سنجش سلامتش در دستور کار قرار بدهد.

photo_۲۰۲۱-۱۰-۱۲_۲۱-۳۳-۵۲

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: