کد خبر: ۹۰۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۲۹۵
بازیکن سابق پاری سن ژرمن می‌گوید حضور در این باشگاه او را از فوتبال خسته کرد.

فن در ویل: در پاری سن ژرمن از فوتبال خسته شدم!به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، گرگور فن در ویل دوران سخت خود در پاری سن ژرمن را توضیح داد که باعث شد از علاقه به فوتبال خسته شود.

مدافع راست سابق بین سال‌های 2012 تا 2016 چهار سال در پاریس به سر برد و اطلاعاتی درباره نحوه حضور در رختکن پر ستاره آنها ارائه کرد.

او در مصاحبه با Kick't Net گفت: "شما با بازیکنان مختلف، مربیان مختلف و تاکتیک‌های مختلف در فرانسه مواجه می‌شوید. من وارد تیمی پر از ستاره شدم، بازیکنانی که اغلب با آن‌ها در پلی استیشن بازی می‌کنید! من به عنوان یک پسر جوان وارد شدم، با چشمان باز و دستهایشان را تکان دادم. این دیوانه کننده بود، واقعاً باورنکردنی بود.

من پیشنهاد تمدید قراردادم را تا سه سال دریافت کردم، این درست است اما تصمیم گرفتم آن را تمدید نکنم. آنجا خیلی خوشحال نبودم. همیشه بازی نمی‌کردم. امنیت بازی منظم را نداشتم. همچنین در فصل آخر من [2015/16] برخی اتفاقات رخ داد که من را آزار داد.

به عنوان مثال، فیلم اوریه، جایی که او در مورد مربی [لوران بلان] و به طور خاص در مورد من صحبت کرد، دو یا سه روز قبل از بازی مهم لیگ قهرمانان در برابر چلسی. او به خاطر این مجازات شد. همه به من پیام‌های "آماده باش، تو بازی خواهی کرد "ارسال کردند. البته، این برای من فرصتی بود. اما، در نهایت، من حتی بازی نکردم.

آنها مارکینیوش را در موقعیت من قرار دادند، حتی اگر او مدافع میانی می‌بود.لحظات سختی بود مانند جایی که شما احساس بدی دارید و می‌گویید "بچه‌ها، آیا فکر می‌کنید من آنقدر بد هستم که در دفاع دوم با مدافع میانی در پست من باز هم گزینه دوم هستم؟ این باعث شد من مایل به ماندن در آنجا نباشم. صادقانه بگویم، در آن زمان من از فوتبال خسته شده بودم."
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: