کد خبر: ۹۰۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
تعداد بازدید: ۵۱۵
ملی‌پوش ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جهانی مقابل نماینده روسیه مغلوب شد.

شکست سنگین گرایی مقابل حریف روسیبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ در ادامه مسابقات جهانی کشتی فرنگی که به میزبانی نروژ در حال برگزاری است، محمدعلی گرایی ملی‌پوش المپیکی کشورمان مقابل حریفان جهانی خود به رقابت پرداخت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول به مصاف آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک حریف خود را مغلوب کرد و راهی یک هشتم نهایی شد. گرایی دور بعد به مصاف گلا بولکوادزه قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک حریف خود را مغلوب کرد تا به یک چهارم برود. این فرنگی‌کار کشورمان در ادامه مبارزات خود با رومان ولاسوف از روسیه دارنده طلای المپیک و جهان کشتی گرفت که در این مبارزه حساس ۱۰ بر یک باخت. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

دقایقی دیگر ۲ فرنگی‌کار کشورمان برای صعود به نیمه‌نهایی روی تشک می‌آیند.

۲۵۶

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: