کد خبر: ۹۰۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۱۵۵۵
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه 3 تا 4 ماه زمان تا تصویب نهایی و قانون شدن رتبه بندی معلمان مانده است گفت: زمان اعمال رتبه بندی در احکام معلمان به مصوبه مجلس مرتبط است و زمان‌های سابق مصوب برای اجرای آن شاید تغییر کند.

رتبه بندی معلمان 3 تا 4 ماه آینده قانون می‌شود/ نگران بودجه آن نیستمبه گزارش خبرداغ ، محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان اظهار داشت: قطعا باید رتبه بندی معلمان اجرایی شود و فرقی هم در زمان تصویب آن نمی‌کند بلکه مهم تصویب نهایی این موضوع و تخصیص اعتبار آن است.

وی افزود: من نگران بودجه اجرایی رتبه بندی معلمان نیستم زیرا زمانی که در مجلس تصویب نهایی شود و به شورای نگهبان ارسال شود احتمالا اواخر آبان ماه خواهد بود؛ اگر شورای نگهبان هم به این مصوبه مجلس ایرادی بگیرد ممکن است به اواخر آذر برسیم.

زاهدی خاطرنشان کرد: حداکثر 3 تا 4 ماه تا تصویب  رتبه بندی معلمان و قانونی شدن آن زمان باقی است.

وی در پایان گفت: زمان اعمال رتبه بندی معلمان در احکام‌شان به مصوبه مجلس مرتبط است و زمان‌های سابق مصوب برای اجرای آن شاید تغییر کند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر رزاقی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
0
0
انشالا خداونددین ،اخلاق ،انسانیت ،مردانگی ،راستگویی و...... را از ما نگیره وانوقت از ما چیزی جزءحیوانیت باقی نخواهد ماند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: