کد خبر: ۹۰۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۳۱۰
خوزه ویسنته هرناز، کارشناس مارکا پس از شکست رئال مادرید برابر اسپانیول نظر خود را ارائه می‌دهد.

آنچلوتی، اینطور قهرمانی نمی‌شوی!به گزارش خبرداغ ، رئال مادرید در حال حاضر سه بازی بدون پیروزی پشت سر گذاشته است که برای تیمی که آرزوی قهرمانی دارد، بسیار اتفاقی جدی است.

علاوه بر این، شکست‌های پی در پی که متحمل شده‌اند، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل تیم شریف مولداوی و خارج از خانه به تیم تازه صعود کرده اسپانیول انجامید و این وضعیت را نه تنها جدی بلکه وحشتناک کرده است! رئال مادرید با این فرمان به سمت بحران می‌رود.

اما این فوتبال است. به نظر می‌‌رسید رئال مادرید کارلو آنچلوتی پس از شکست سلتاویگو و رئال مایورکا و همچنین شکست دادن اینتر و والنسیا آماده فتح جهان است، اما بعد از آن، روز به روز آن‌ها از نظر نتایج به تیمی غیرقابل پیش بینی تبدیل شده اند. تغییر و سبک بازی آنها هم اینگونه است. تیمی مانند رئال مادرید را نباید به انداختن آن در یک میکسر و انتظار نتیجه ایده‌آل خلاصه کرد.

اغلب، این شکست نیست بلکه شیوه آن است که بیشترین نگرانی را همراه دارد و این در مورد لوس بلانکوس مقابل اسپانیول صادق بود. تیم میزبان می‌توانست با فرصت‌هایی که داشت 4 بر صفر به پیروزی برسد که شکست خورد و این شکست شرم آور و غیرقابل قبول بود.

مشاهده لوکاس واسکز در دفاع راست گواهی است بر آنچلوتی تصور روشنی از تیمش ندارد، زیرا واسکز آنجا دوست ندارد! مثل دیوید آلابا در دفاع چپ زمانی که گفته بود او را به عنوان مدافع میانی ترجیح می‌دهد. اگر چیزی یا کسی می‌تواند رئال مادرید را نجات دهد، این کریم بنزما است.

وینیسیوس جونیور پس از شروع دیدنی در فصل جدید به اوج خود رسیده است و به نظر نمی‌سد لوکا یوویچ گزینه پشتیبان خوبی در خط حمله باشد. برای ادن هازارد شرم آور بود که گل او کنار گذاشته شد، زیرا او می‌توانست از این گا به عنوان فرصتی برای بازگشت برخی از هواداران به تیمش استفاده کند.

خوزه ویسنته هرناز - مارکا

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: