کد خبر: ۹۰۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۲۵۷
دوازدهمین نامه رئیس کل دیوان محاسبات کشور به دولتمردان سیزدهم در راستای تحقق اهداف شعار سال، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، قوانین ۷گانه مرتبط با تولید و یادآوری احکام تحقق نیافته و تکالیف قانونی وزراتخانه‌های نوزده گانه، به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال شد.

بذرپاش: پیگیری مستمر اخذ مجوز، تأمین امنیت غذا و درمان ضروری استبه گزارش خبرداغ به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، در نامه مهرداد بذرپاش به وزیر بهداشت، بر نظارت کامل نسبت به ورود محصولات آرایشی بهداشتی دارویی و تجهیزات پزشکی که با سلامت و بهداشت عمومی دام، گیاه و انسان مرتبط است، تاکید شده است و پیگیری مستمر جهت اخذ مجوز، تأمین امنیت غذا و درمان و ایجاد ذخایر راهبردی با تأکید بر افزایش کمی و کیفی تولید (مواد اولیه و کالا) به عنوان یک ضرورت مطرح شده است.

بذرپاش طی این نامه خواستار برنامه‌ریزی جهت فراهم شدن تسهیلات لازم برای برخورداری همگانی از خدمات درمانی در حدود امکانات از طریق ایجاد و گسترش مراکز درمانی دولتی و بهبود استاندارد آنها شده است.

در پایان، با اعلام اینکه مبنای رسیدگی دیوان محاسبات در حوزه‌های مالی و رعایت و عملکرد در حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، موضوعات قانونی مندرج در این نامه خواهد بود، از عین‌اللهی درخواست شده است نسبت به اجرای قوانین و اسناد بالادستی، ارتقای شفافیت، مبارزه با فساد و حذف قوانین مزاحم اهتمام ورزد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: