کد خبر: ۹۰۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
تعداد بازدید: ۲۵۷
بسیاری از فوتبالدوستان و هواداران پرسپولیس و استقلال از بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه سه استقبال کردند.

واکنش هواداران سرخابی به بازگشت عادلبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: بسیاری از فوتبالدوستان و هواداران پرسپولیس و استقلال از بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه سه استقبال کردند.

خبر بازگشت عادل و مصاحبه مثبت رئیس جدید صدا و سیما در مورد او بازتاب بسیار زیادی در فضای مجازی و رسانه‌ای داشت و بسیاری از هواداران پرسپولیس و استقلال هم با وجود اینکه قبلاً انتقاداتی از عادل فردوسی پور داشتند، از شایعه بازگشت او حمایت کردند.

هواداران پرسپولیس و استقلال می گوید شاید عادل یک جاهایی شیطنت می‌کرد و علیه تیم ما موضع می‌گرفت اما مسلما بودنش خیلی بهتر است و جای خالی برنامه نود در میان برنامه‌های ورزشی تلویزیون کاملاً حس می شود.

وقتی عادل برنامه ۹۰ را اجرا می‌کرد در مقاطعی مورد انتقاد هواداران پرسپولیس و استقلال قرار می‌گرفت اما در مجموع اکثر فوتبالدوستان خواهان بازگشت او و برنامه‌اش به کنداکتور شبکه سه سیما هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: