کد خبر: ۹۰۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
تعداد بازدید: ۳۴۸
در مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ایران پوسترهایی از فیلم‌های سینمایی مختلف روی دیوار دیده می‌شد از جمله پوستری از فیلم جدایی نادر از سیمین با بازی لیلا حاتمی و پیمان معادی که حسابی چشم نواز بود.

لیلا حاتمی و معادی در قرعه‌کشی لیگ برتر!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: قرعه کشی لیگ برتر در ساختمان معین مال برگزار شد و مسئولان سازمان لیگ نمی توانستند عکس‌های روی دیوار را فقط برای این مراسم عوض کنند به همین خاطر سالن قرعه کشی حال و هوایی سینمایی داشت.

همین مساله توجه حضار را حسابی به خود جلب کرد و برای اهالی فوتبال جالب بود که قرعه کشی لیگ برتر در فضایی سینمایی برگزار می شود.

فیلم جدایی نادر از سیمین کاری از اصغر فرهادی بود که در سال 1390 ساخته شد.

این فیلم بیش از ۵۲ جایزه جهانی کسب کرده است؛ جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان، گلدن گلوب بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان، جایزه هیئت داوران و جایزه خرس طلایی از جشنواره فیلم برلین، جایزه ایندیپندنت اسپیریت بهترین فیلم خارجی زبان، جایزه جوایز بودیل بهترین فیلم خارجی زبان و جایزه سزار بهترین فیلم خارجی زبان از جمله جوایز مهم جدایی نادر از سیمین است.

لیلا حاتمی و معادی در قرعه‌کشی لیگ برتر!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: