کد خبر: ۸۹۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
تعداد بازدید: ۲۲۹
یک ایرانی ناظر بررسی شرایط میزبانی کشور عراق در بازی‌های انتخابی جام جهانی شده است.

یک ایرانی بازرس ویژه فیفا در عراق!به گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: یک ایرانی ناظر بررسی شرایط میزبانی کشور عراق در بازی های انتخابی جام جهانی شده است.

فوتبال عراق امیدوار است در آینده‌ای نزدیک دوباره امکان میزبانی از بازی‌های بین‌المللی را به دست بیاورد. این امیدواری پس از آن افزایش پیدا کرد که هیاتی از نمایندگان فیفا به شهر بصره سفر کردند تا شرایط این شهر را برای میزبانی از بازی‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ بررسی کنند.

شاهین رحمانی، عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا، یکی از دو نماینده فیفا در سفر به بصره است. عدنان درجال، وزیر ورزش و جوانان عراق که به تازگی رییس فدراسیون فوتبال این کشور نیز شده، تایید کرد هیات فیفا در اولین سفر خود به بصره نظرات خوبی از خود نشان داده است.

اداره رسانه‌ها و ارتباطات دولتی وزارت جوانان عراق در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه منتشر کرد، مدعی شد عدنان درجال، وزیر جوانان و ورزش عراق، هیات فیفا را در تور شهر بصره برای بازدید از شهرک ورزشی، استادیوم بین‌المللی بصره و سایر امکانات آن همراهی کرده است. عدنان درجال گفت انتظار می‌رود پس از ارائه گزارش از سوی نمایندگان فیفا و تصمیم‌گیری در اولین جلسه، مسابقات به ورزشگاه‌های عراق بازگردد.

در صورت موافقت فیفا، فدراسیون فوتبال عراق می‌تواند در آبان ماه از سوریه و کره‌جنوبی در بصره میزبانی کند. این اولین میزبانی عراقی‌ها پس از تظاهرات و ناآرامی‌هایی است که سال ۲۰۱۹ در این کشور اتفاق افتاد. عراق در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، با ایران، کره‌جنوبی، سوریه، امارات و لبنان همگروه است.

تیم ملی این کشور در اولین بازی این مرحله توانست بیرون از خانه یک امتیاز حیاتی از بازی با کره‌جنوبی بگیرد اما در بازی با ایران که در قطر برگزار شد، تن به شکست ۳ به صفر داد. 15 و ۲۰ مهر عراق به ترتیب با لبنان و امارات بازی خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: