کد خبر: ۸۹۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
تعداد بازدید: ۳۴۲
تحقیقات جدید نشان می‌دهد زنان بارداری که واکسن «mRNA» علیه کووید ۱۹ دریافت می‌کنند، سطح بالایی از آنتی بادی های محافظتی را به نوزادان خود منتقل می‌کنند.

مادران بارداری که واکسن می‌زنند نوزادشان هم واکسینه می‌شودتحقیقات جدید نشان می‌دهد زنان بارداری که واکسن «mRNA» علیه کووید ۱۹ دریافت می‌کنند، سطح بالایی از آنتی بادی های محافظتی را به نوزادان خود منتقل می‌کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از رویترز، پزشکان خون بند ناف ۳۶ نوزاد را که مادران آنها حداقل یک دز واکسن مبتنی بر فناوری mRNA دریافت کرده بودند، مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

کارشناسان یادآور شده‌اند، مطالعات اخیر در این زمینه نیاز به تحقیقات بیشتر برای تایید یافته‌ها دارد، اما به طورکلی این یافته‌ها که روز چهارشنبه در مجله آمریکایی زنان و زایمان منتشر شد نشان می‌دهد، آنتی بادی‌هایی که مادر برای واکسن می‌سازد از جفت عبور می‌کند و به احتمال زیاد پس از تولد برای کودک مفید خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: