کد خبر: ۸۹۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
تعداد بازدید: ۲۶۲
شبکه خبری الجزیره به پوشش سخنرانی رئیس‌جمهوری ایران در مجمع عمومی سازمان ملل پرداخت.

بازتاب سخنرانی رئیسی در شبکه خبری الجزیرهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، شبکه خبری الجزیره به پوشش سخنرانی «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری ایران در مجمع عمومی سازمان ملل پرداخت.
این شبکه خبری گزارش داد که ابراهیم رئیسی در نخستین سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل که به صورت ویدئویی از پیش ضبط شده ارائه شد، تصریح کرد که سیاست‌های سلطه‌گرانه غرب در خاورمیانه، محکوم به شکست است.

وی در سخنرانی خود گفت که آنچه امروز در منطقه دیده می‌شود، بیانگر آن است که نه تنها سلطه‌گر و تفکر سلطه‌گری بلکه پروژه تحمیل هویت غربی شکست خورده است.

بیشتر بخوانید:

اولیانوف می‌گوید تا قبل از وقفه در مذاکرات وین ۹۰ درصد موارد اختلافی حل شده بود

رئیسی ادامه داد که نتیجه هژمونی‌طلبی، خونریزی و بی‌ثباتی و نهایتاً شکست و فرار است. امروز آمریکا از عراق و افغانستان خارج نمی‌شود بلکه اخراج می‌شود. با این حال، هزینه این عدم بهره‌مندی از عقلانیت را ملت‌های مظلوم از فلسطین و سوریه تا یمن و افغانستان، و از سوی دیگر مالیات‌دهندگان آمریکایی می‌پردازند.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: