کد خبر: ۸۹۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
تعداد بازدید: ۳۲۸
رئیس کل دادگستری مازندران از ورود دستگاه قضائی استان در تسریع اجرای طرح ملی فرودگاه بین‌المللی ساری خبر داد.

اقدام اثربخش دستگاه قضایی استان مازندران در تسریع طرح ملی توسعه فرودگاه دشت ناز ساریبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: اجرای طرح‌های عمرانی از حقوق حقه در ایجاد رفاه و آسایش مردم شریف استان بوده که هر نوع اخلال در روند اجرایی آن و معطل ماندن طرح‌های این چنینی چه از سوی مسئولان یا عوامل اجرایی، چیزی جز تضییع بیت‌المال و نادیده گرفتن حقوق عامه نیست.

وی پیگیری مستمر دستگاه قضائی استان مازندران و دعوت از کارگزاران امر در جلسات مکرر شورای حفظ‌ حقوق بیت‌المال در جهت تسریع و بهره برداری طرح‌های عمرانی و خدماتی را موجب رضایتمندی عموم دانسته و تصریح کرد: اساس کار در قوای سه گانه بر ارتقاء همدلی و وفاق در مسیر خدمت رسانی به مردم است؛ لذا این مهم در استان مازندران با همت و تلاش همه مسئولان اجرایی، نمایندگان ملت و دستگاه قضا کرد برجسته‌ای داشته و مسیر خدمت رسانی در ایجاد امنیت، آسایش و رفاه هم‌ استانی‌های عزیز را هموار خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: با ورود دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندرود با همکاری و همراهی ساکنین منطقه مشکل اساسی طرحی که حدودا بیست سال بر زمین مانده بوده مرتفع و گامی موثر در راستای تکمیل پروژه ملی برداشته شد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: