کد خبر: ۸۹۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
تعداد بازدید: ۲۶۵
محمد محبی در لیست هجده نفره سانتاکلارا برای بازی با بنفیکا قرار گرفت.

محبی و انتظار برای نخستین بازی در لیگ پرتغال؛ آزمون سخت هافبک ایرانی در برابر بنفیکابه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امشب تیم فوتبال سانتا کلارا  پرتغال در چارچوب در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال از ساعت ۲۱:۳۰  در دیداری حساس باید به مصاف بنفیکا برود.

این درحالی است که سانتاکلارا طی توافقی که با باشگاه سپاهان انجام داد در ازای انتقال محمد محبی به این تیم شهریار مغانلو را به سپاهان اصفهان داد. حالا  محمد محبی که این هفته مجوز بازی برای سانتا کلارا را کسب کرد، در لیست ۱۸ نفره تیمش قرار گرفته و به نظر می‌رسد می تواند برای نخستین بار برای این تیم پرتغالی ان هم در دیداری حساس به میدان برود.

سایت باشگاه سانتاکلارا در  مورد محبی نوشت: او از روزهای ابتدایی حضورش در جزیزه پونتا دلگادو هنوز برای گشت و گذار به شهر نرفته و سخت تمرین می‌کند.  حتی در روزهایی که تیم تمرین نمی‌کند او به طور اختصاصی با یکی از مربیان به زمین باشگاه می‌آید تا با انجام تمرینات اختصاصی برای بازی در ترکیب تیم آماده شود.

 

 

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: