کد خبر: ۸۹۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
تعداد بازدید: ۴۹۱
آنتوان گریزمان همانطور که هواداران اتلتیکو از وی خواسته بودند، موهایش را کوتاه کرد و با ظاهری جدید در مراسم معارفه‌اش شرکت کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: دو سال پس از انتقال جنجالی آنتوان گریزمان به بارسلونا که با خشم هواداران اتلتیکو همراه بود، ستاره فرانسوی بازگشته و تا 2023 قرضی برای روخی بلانکو توپ خواهد زد. بند خرید 40 میلیون یورویی نیز در قرارداد او وجود دارد.

گریزمان صبح امروز در تمرین اتلتیکو شرکت کرد و با استقبال خوب دیه گو سیمئونه و هم تیمی هایش روبرو شد.

گریزمان با ظاهری متفاوت در مراسم معارفه اتلتیکو

او ساعتی پیش نیز با ظاهری جدید و موهایی کوتاه کنار انریکه سرزو رئیس اتلتیکو در ورزشگاه وندامتروپولیتانو حاضر شد و با پیراهن اتلتیکو در دست، مقابل دوربین ها قرار گرفت تا به دوست داران اتلتیکو معرفی شود.

هواداران برای او شرط گذاشته بودند که در بازگشت، موهایش را کوتاه کند و او نیز قول این کار را داده بود. گریزمان امروز به وعده اش عمل کرد:

گریزمان با ظاهری متفاوت در مراسم معارفه اتلتیکو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: