کد خبر: ۸۹۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
تعداد بازدید: ۲۳۳
دلخوش در تشریح دستور کار امروز کمیسیون قضایی:
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از تصویب ۱۶ ماده از طرح اصلاح قانون مبارزه با اخلال گران اقتصادی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: در نشست‌های آینده کمیسیون مواد مراعا و پیشنهادهای الحاقی نمایندگان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

۱۶ ماده از طرح اصلاح قانون مبارزه با اخلال‌گران اقتصادی تصویب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیدکاظم دلخوش اباتری در تشریح نشست امروز ( سه شنبه، ۱۶ شهریورماه ) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از پایان بررسی طرح اصلاح قانون مبارزه با اخلال‌گران اقتصادی در نشست امروز خبر داد و گفت: در نشست امروز ۱۶ ماده طرح بررسی و تصویب شد و یک ماده مراعا ماند.

وی ادامه داد: مقرر شد در نشست های آینده کمیسیون مواد مراعا و پیشنهادهای الحاقی نمایندگان مورد رسیدگی قرار گیرد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم یادآور شد: بر اساس ماده ۷ مصوب؛ مقررات مرتبط با شروع به جرم، علنی بودن دادگاه‌ها و وکالت در دعاوی اعلام هویت محکومان و متهمان تابع مقررات مندرج در قانون مجازات اسلامی، قانون آیین دادرسی کیفری و سایر قوانین مربوطه است.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: