کد خبر: ۸۹۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۲۹۵
تذکر شفاهی خاتمی در صحن علنی مجلس:
عضو کمیسون بهداشت مجلس تصریح کرد: متاسفانه اطلاعات ضد و نقیضی از مسئولان ستاد کرونا به مردم منتقل می‌شود و بعضا گفته شده برخی داروهای این بیماری در بهبود حال مریض موثر نیست در حالی که از طرف دیگر پزشکی با تجویز یک نسخه همراه مریضان را سردرگم می‌کند.

اطلاعات ضد و نقیضی از مسئولان ستاد کرونا به مردم منتقل می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید مسعود خاتمی نماینده مجلس یازدهم در صحن علنی امروز سه شنبه، ۱۶ شهریورماه مجلس در تذکر شفاهی، با تاکید بر اینکه هر روز باید به موضوع کرونا در مجلس پرداخته شود، گفت: روزانه بیش از ۵۰۰ هموطن در کشور جان خود را از دست می‌دهند و ۵۰۰ خانواده عزادار می‌شوند. در حال حاضر در نمازخانه‌ها و پارکینگ‌های بیمارستان‌ها نیز مریض بستری شده و اوضاع بیمارستان‌ها بسیار بحرانی است.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون نیز در برخی از شهرستان‌ها با مشکل مواجه است، ادامه داد: همچنین متاسفانه اطلاعات ضد و نقیضی از مسئولان ستاد کرونا به مردم منتقل می‌شود و بعضا گفته شده برخی داروهای این بیماری در بهبود حال مریض موثر نیست در حالی که از طرف دیگر پزشکی با تجویز یک نسخه همراه مریضان را سردرگم می‌کند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس پیشنهاد کرد: صدا و سیما برای انتقال تجارب جهانی به مردم شبکه‌ای را به موضوع کرونا اختصاص دهد تا مردم از این سردرگمی خارج شوند لازم است به صورت علمی میزان اثربخشی داروها و واکسیناسیون برای مردم توضیح داده شود و وزارت بهداشت برای مردم روشنگری داشته باشد.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: