کد خبر: ۸۹۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
تعداد بازدید: ۲۳۱
در بازار ارز هم‌اکنون، قیمت دلار ۲۷ هزار و ۷۵ تومان، قیمت یورو ۳۱ هزار و ۵۷۹ تومان، پوند انگلیس ۳۷ هزار و ۷۵۷ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۳۷۴ تومان اعلام شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: در بازار ارز هم‌اکنون، قیمت دلار ۲۷ هزار و ۷۵ تومان، قیمت یورو ۳۱ هزار و ۵۷۹ تومان، پوند انگلیس ۳۷ هزار و ۷۵۷ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۳۷۴ تومان اعلام شده است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۶ هزار و ۶۸۶ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۶ هزار و ۱۵۸ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۱ هزار و ۳۵۷ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۷۳۷ تومان اعلام شده است.

قیمت طلا و سکه

در بازار داخلی، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۱۶۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک میلیون و ۵۵۸ هزار تومان و هر مثقال طلا، ۵ میلیون و ۶۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: