کد خبر: ۸۹۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
تعداد بازدید: ۱۸۸
قائم مقام دادگستری استان تهران با اشاره به اهمیت اجرای سند تحول قضایی گفت: ما می‌توانیم با پیشگیری از وقوع جرم و اصلاح ذات‌البین و استفاده ازظرفیت‌های شورای حل اختلاف در دعاوی، با صلح و سازش باور عمومی را نسبت به کار قضایی ارتقاء دهیم.

می‌توانیم با صلح و سازش، باور عمومی را نسبت به کار قضایی ارتقاء دهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری بخش لواسانات با حضور قائم مقام دادگستری استان تهران، معاون منابع انسانی و فرهنگی، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری، مسئولان اداری، قضایی و اجرایی در سالن بخشداری برگزارشد.

مسعود ستایشی قائم مقام دادگستری استان تهران در این مراسم گفت: بخش لواسانات در ارتباط با نگاه عمومی، وضعیت منطقه، گزارش‌های واصله، نیروی انسانی با مهارت و کارآمد و ازنظرعلمی جایگاه خوبی دارد.

قائم مقام دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم این منطقه مورد تاخت و تاز فرصت طلبان قرارگیرد.

ستایشی با اشاره به اهمیت اجرای سند تحول قضایی اظهار کرد: ما می‌توانیم با پیشگیری از وقوع جرم و اصلاح ذات‌البین و استفاده ازظرفیت‌های شورای حل اختلاف در دعاوی، با صلح و سازش باور عمومی را نسبت به کار قضایی ارتقاء دهیم.

در پایان این مراسم، با اهداء لوح از خدمات امیراصلان وطن دوست رئیس سابق دادگستری بخش لواسانات تقدیر به عمل آمد و یونس طرهانی به عنوان رئیس دادگستری بخش لواسانات حکم انتصاب خود را از قائم مقام دادگستری استان تهران دریافت کرد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: