کد خبر: ۸۹۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۹۷
روابط عمومی باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات و حواشی اخیر اعلام کرد که فعالیت‌های این باشگاه تعلیق شده است و هیئت فوتبال امور این باشگاه تبریزی را به عهده خواهد داشت.

فعالیت‌های باشگاه تراکتور تعلیق شد/ هیئت فوتبال امور باشگاه را در دست گرفتبه گزارش خبرداغ ، روابط عمومی باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات و حواشی اخیر اعلام کرد که فعالیت‌های این باشگاه تعلیق شده است و هیئت فوتبال امور این باشگاه تبریزی را به عهده خواهد داشت.

روابط عمومی باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات و حواشی اخیر پیرامون باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

«باسمه تعالی
با عنایت به حواشی اخیر و تنش‌های پیش آمده پیرامون تیم فوتبال تراکتور و حضور مکرر حدود 150 نفر در روزهای اخیر در محل باشگاه که موجب برهم زدن آرامش تیم و تعطیلی تمرین امروز شد، به اطلاع می‌رساند، با توجه به خواسته افراد حاضر در این تجمع و در حضور عوامل هیئت فوتبال استان، تصمیم هیئت مدیره باشگاه بر آن شد که از این تاریخ تمامی فعالیت‌های باشگاه به حالت تعلیق درآمده و امورات مربوطه از امروز بر عهده هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی بوده و تیم تحویل آنها می‌شود.

تصمیم هیئت مدیره باشگاه تراکتور به دنبال حواشی اخیر که در حساس‌ترین برهه تیم اتفاق افتاده، اتخاذ شده و از امروز مسوولیت تیم بر عهده هیئت فوتبال استان است و در خصوص بحث مالکیت باشگاه نیز هیئت مدیره هلدینگ تصمیم‌گیری خواهد کرد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: