کد خبر: ۸۹۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۲۴۵
وزیر بهداشت با بیان اینکه با لطف خدا حرکتی انقلابی در دولت انجام شده و واکسن کرونا به مقدار کافی از روز پنج شنبه در حال واردات به کشور است، گفت: این مقدار واکسن در طول تاریخ بیماری کرونا، بی نظیر بوده و تا آخر شهریور و مهرماه نیز روند واردات واکسن به کشور ادامه دارد.

وزیر بهداشت: کسی نباید در صف واکسن بماندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: وزیر بهداشت با بیان اینکه با لطف خدا حرکتی انقلابی در دولت انجام شده و واکسن کرونا به مقدار کافی از روز پنج شنبه در حال واردات به کشور است، گفت: این مقدار واکسن در طول تاریخ بیماری کرونا، بی نظیر بوده و تا آخر شهریور و مهرماه نیز روند واردات واکسن به کشور ادامه دارد.

دکتر بهرام عین اللهی در دیدار شهردار تهران:

* تنها راه و مطمئن ترین راه برای کنترل بیماری کووید19، واکسیناسیون است بنابراین سیاست دولت، تحقق واکسیناسیون عمومی در کشور است.

* برنامه ما این است که هیچ کسی در صف واکسن، منتظر نماند و این یکی از معضلات است که مردم در صف و ناراضی باشند.

* مثل همه کارهای دیگر که مردم قهرمان و شهیدپرور به ما کمک کردند، انتظار داریم که در واکسیناسیون نیز به ما کمک کنند تا بتوانیم به سرعت، شاهد تحقق واکسیناسیون عمومی باشیم.

* از دکتر زاکانی، شهردار تهران درخواست کردیم که به ما در واکسیناسیون کمک کند و بتوانیم کاری کنیم که هیچ کسی در صف واکسن نماند و بجای اینکه مردم منتظر ما باشند، ما باید منتظر آنها باشیم و با شیفت بندی و امکانات کامل حتی به صورت شبانه روزی، منتظر مراجعه مردم به مراکز واکسیناسیون باشیم و با احترام به آنها واکسن کرونا تزریق شود و بعد از این مرحله می توانیم به کنترل بیماری کووید19 امیدوار باشیم.

* امروز گزارشی در ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شد که نشان می داد میزان عوارض واکسن بسیار بسیار ناچیز است و حتی عوارض واکسن های داخلی از وارداتی هم کمتر بوده است بنابراین هیچ نگرانی از انجام واکسیناسیون نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: