کد خبر: ۸۹۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
تعداد بازدید: ۲۵۰
یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی فوتبال عراق دیدار با کره‌جنوبی را در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی۲۰۲۲ از دست داد.

آسیب‌دیدگی بازیکن اصلی عراق پیش از دیدار با کرهبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی فوتبال عراق دیدار با کره‌جنوبی را در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی۲۰۲۲ از دست داد.

به نقل از خبرگزاری شفق نیوز عراق، فدارسیون فوتبال عراق اعلام کرد آماده‌سازی تیم ملی برای رویارویی فردا با کره‌جنوبی در ورزشگاه سئول به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، صفا هادی در تمرین روز سه‌شنبه تیم ملی فوتبال عراق از ناحیه کشاله ران آسیب دید و با معاینه پزشک به طور رسمی در دیدار برابر کره‌جنوبی غایب است. همچنین همام طارق و سعد ناطق به دلیل محرومیت در این بازی به میدان نمی‌روند.

در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا تیم‌های ملی ایران، کره جنوبی، امارات، سوریه، لبنان و عراق رقابت خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: