کد خبر: ۸۹۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۱۹۱
مربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازی مقابل سوریه صحبت کرد.

به گزارش  خبرداغ به نقل از ایلنا، ماریو تات، دستیار دراگان اسکوچیچ درمورد بازی فردای تیم ملی فوتبال ایران در دور انتخابی جام جهانی قطر 2020 با سوریه اظهار داشت: دراگان اسکوچیچ در ۱۵ روز گذشته روزهای سختی را سپری کرده و باور داریم که شرایط حضور در کنار زمین را دارد.

وی  در ادامه گفت: اگر به علت بیماری در این بازی غایب بود، در طی بازی با او در تماس خواهیم بود. قطعا او بازی را نگاه می‌کند و می‌تواند به ما راهنمایی دهد. از طرفی به عنوان دستیار او تمام کارها را می‌کنم. ۲۲ سال تجربه سرمربی‌گری دارم و قطعا مکالمات ما به درازا نمی‌کشد.

او اضافه کرد: همانطور که می‌دانید فردا یک بازی سخت داریم و برای این قرعه که در پیش داریم باید برای صعود به جام جهانی بجنگیم. 10 بازی پیش رو داریم و باید بهترین نتایج را در آن بگیریم. همه چیز رو به راه و مناسب است و فقط چند مصدومیت کوچک داریم که آن هم کار ما را سخت نخواهد کرد. 

ادامه دارد...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: