کد خبر: ۸۹۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۹۵۴
جعفر سلمانی سهمیه استقلال در تیم ملی را به عدد چهار رساند.

مشکل بزرگ استقلال با ملی پوش جدیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: جعفر سلمانی سهمیه استقلال در تیم ملی را به عدد چهار رساند.

سلمانی که با باشگاه استقلال به توافق رسید، بلافاصله باید به اردوی تیم ملی برود و در تمرینات این تیم برای بازی با سوریه و عراق شرکت کند. نکته اینجاست که تیم ایران بلافاصله بعد از بازی با سوریه بایدقطر برود و برای بازی با عراق آ ماده شود. طبعا سلمانی باید در تمرینات گروهی استقلال شرکت کند و با بقیه بازیکنان این تیم هماهنگ شود. بازیکنان جدید نیاز به هماهنگی زیاد با نفرات قدیمی استقلال دارند و این مسئله به خصوص در آستانه بازی حساس با الهلال عربستان اهمیت بیشتری پیدا می کند.

اگر استقلال قرار بود فقط در لیگ برتر شرکت کند و بازی با الهلال در پیش نبود، مشکل خاصی پیش نمی‌آمد اما حالا جعفر سلمانی و دو ملی پوش دیگر استقلال یعنی زبیر نیک نفس و عارف آقاسی کمترین زمان ممکن را برای هماهنگی با سایر بازیکنان استقلال دارند و مجیدی چاره‌ای ندارد جز اینکه با چنین مشکل بزرگی کنار بیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: