کد خبر: ۸۹۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
تعداد بازدید: ۴۳۲
مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، با استناد به یادداشتی جدید از سرمایه گذاران بازگشته است و شایعه‌ای غیرمعمول را در خط تولید آیفون امسال به ارمغان می‌آورد.

پیش بینی جدید تحلیلگر اپل: سری آیفون ۱۳ دارای قابلیت ارتباط با  ماهواره‌های نزدیک به زمین استمینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، با استناد به یادداشتی جدید از سرمایه گذاران بازگشته است و شایعه‌ای غیرمعمول را در خط تولید آیفون امسال به ارمغان می‌آورد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، آیفون‌های جدید از طریق مودم‌های سفارشی کوالکام X۶۰ دارای ارتباط ماهواره‌ای با مدار نزدیک به زمین (LEO) هستند که به آن‌ها امکان برقراری تماس، ارسال پیامک و دریافت خدمات اینترنت در مناطق بدون پوشش تلفن همراه را می‌دهد.


کو در ادامه توضیح می‌دهد که اپراتور‌های شبکه باید با ارائه دهندگان ارتباطات ماهواره‌ای مانند Globalstar  همکاری کنند تا آیفون‌ها را بدون هیچ قرارداد اضافی و سایر هزینه‌ها به شبکه ماهواره‌ای LEO خود هدایت کنند. Globalstar همچنین دارای باند فرکانسی n۵۳ است که توسط مودم آینده کوالکام X۶۵، ۵G پشتیبانی می‌شود.

 سری آیفون ۱۳

 به نقل از جی اس ام آرنا،استارلینک اسپیس ایکس  یکی دیگر از نیروگاه‌های ماهواره‌ای LEO است که از این فناوری برای ارائه اینترنت پهن باند ماهواره‌ای به مشتریان خود استفاده می‌کند. کو ادعا می‌کند که اپل به ارتباطات ماهواره‌ای خوش بین است و به دنبال فرصت‌هایی است تا بتواند دژ محکمی در بازار ایجاد کند. گفته می‌شود که اپل دارای یک تیم داخلی است که برای ایجاد فرصت‌هایی با فناوری اتصال ماهواره‌ای به بیشتر دستگاه‌های آینده خود کار می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: