کد خبر: ۸۹۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴
تعداد بازدید: ۳۶۶
وزیر صمت گفت: تا سه سال آینده صنعت خودروی کشور به افتخار ملی تبدیل می‌شود چون ظرفیت آن وجود دارد و به لحاظ فنی چیزی کم نداریم.

اظهارات وزیر صمت درباره بازار خودروبه گزارش خبرداغ ، فاطمی امین وزیر صنعت،معدن و تجارت در برنامه تیتر امشب تصریح کرد: دولت باید با شرایط و اولویت هایی که ایجاد می کند، کسب و کارها را با منافع ملی همسو کند و محیط کسب و کار را باید به گونه ای تنظیم کنیم که اولویت ها محقق شود.

او افزود: اگر بخواهیم قدرت اقتصادی شویم، باید به سه مقوله تجهیزات الکترونیکی، صنعتی و وسایل حمل و نقل متمرکز شویم .80درصد مشکلات واحدهای اقتصادی مربوط به تامین مالی، بیمه تامین اجتماعی و مالیات است.

فاطمی امین گفت: طرح هایی برای شفاف سازی فعالیت های تولید و توزیع کالا و پیشگیری از قاچاق، احتکار و تقلب ارائه کردیم که یکی از آن ها راه اندازی سامانه قواعد و مجوزها برای مقابله با امضاهای طلایی، حیات خلوت ها و سلطان ها است.

وزیر صمت در بخشی از برنامه تصریح کرد: تا سه سال آینده صنعت خودروی کشور به افتخار ملی تبدیل می شود چون ظرفیت آن وجود دارد و به لحاظ فنی چیزی کم نداریم و فقط باید اصلاح ساختار مدیریتی شکل بگیرد که زمان بر نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: