کد خبر: ۸۹۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۳۲
در سومین روز مسابقات نظامی ارتش‌های جهان؛
دیدار تیم های نظامی ارتش های ایران و روسیه در رشته راکت انداز ۱۲۲ میلیمتری کاتیوشا( گراد) دیدار اول روز سوم مسابقات نظامی ارتش های جهان بود که در شاهین شهر اصفهان با حضور مسوولین کشوری و لشکری برگزلر شد .

تیم‌های ارتش ایران با روسیه و ازبکستان با ویتنام در رشته راکت‌انداز ۱۲۲ میلیمتری کاتیوشا به رقابت پرداختندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در دیدار دوم از مرحله سوم اربابان سلاح تیم های ارتش ازبکستان با ویتنام بود که تیم ارتش ازبکستان با اقتدار از تیم حریف پیش افتاد .

راکت انداز ۱۲۲ میلیمتری از جمله سلاح های سنگین این دوره از مسابقات است که سرعت، جابجایی، حجم آتش سنگین از جمله خصوصبات بارز این سلاح است که تیم های حاضر با هم به رقابت پرداخته اند .

مرحله سوم مسابقات نظامی ارتش های جهان در روز سوم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود چرا که هرچه به پایان و اختتامیه مسابقات نزدیک می شویم امتیازات برای نتایج پایانی اهمیت داشت .

راکت انداز کاتیوشا سلاح بسیار دقیق و نقطه زن است که این سلاح در دوران دفاع مقدس جزء سلاح هایرموثر در تخریب استحکامات دشمن بوده که به آن مشت محکم فرمانده نیز لقب داده اند .

لازم به ذکر است تیم نظامی ایران در روز اول در رشته توپ ۱۲۲ م.م کششی D۳۰ و در روز دوم نیز در رشته توپ ۲۳ م.م ZU در مقابل ازبکستان و ویتنام به مقام نخست دست یافت .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: