کد خبر: ۸۹۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
تعداد بازدید: ۳۶۱
فاضلی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:
نماینده مردم سراوان و سوران در مجلس با اشاره به اینکه تنها کسی می‌تواند در وزارت ورزش و جوانان کار کند که از صفر تا صد تمامی مراحل با توان خود طی کرده است، گفت: سجادی می‌تواند همانند دوران قهرمانی خود در وزارت ورزش و جوانان نیز با مدیریت خوب مدال طلا بیاورد.

سجادی می‌تواند همانند دوران قهرمانی خود در وزارت ورزش و جوانان نیز مدال طلا بیاوردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، ملک فاضلی در نشست علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه، ۳ شهریور ماه( مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه‌های حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: به عنوان یک پزشک می‌گویم شرط اول سلامتی، ورزش است و ورزش در پیشگیری از تمامی مشکلات روحی، جسمی و ... پیشگیری می‌کند.

وی ادامه داد: چه کسی می‌تواند به عنوان یک وزیر در وزارت ورزش و جوانان کار کند؟ کسی که از صفر تا صد را با توان خود طی کرده و مدال طلا کسب کرده می‌تواند در این وزارتخانه نیز با مدیریت خوب مدال بیاورد.

نماینده مردم سراوان ، سیب، سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خانه ملت باید صلاح ملت، جوانان و کودکان را بیان کند، تصریح کرد: باید شخصی از جنس ورزش و نه از جنس سیاستمدار در وزارت ورزش و جوانان فعالیت کند اگرچه سجادی در حوزه سیاست نیز می‌تواند موفق شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در واکنش به انتقاد مخالفان سجادی در خصوص اینکه این شخص با مجتمع ایران‌مال قرارداد داشته است، اظهار کرد: یک کت نو پوشیدن در قالب ایران‌مال گناه نیست، اگر هم باشد اما جوانان از بلوچستان‌مال با من تماس گرفته‌اند و می‌گویند پای برهنه هستند، این شخص را دیده‌اند و اخلاص و قلب خود را تقدیم ایران اسلامی کرده‌ایم تا رشد کنیم.

فاضلی خطاب به همه نمایندگان گفت: از آنچه در زاویه تاریک وجود دارد، بگذرید و به روشنایی فکر کنید. به آنچه که جامعه می‌پسندد و جنجال نمی‌آفریند توجه کنید و به طرف آنچه که برای ایران و ایرانی افتخار می‌آفریند حرکت کنید. طبعاً هر شخصی که در صحنه کاندیداتوری یک وزارتخانه پا می‌گذارد حتماً مراحلی را طی کرده و تأیید شده است. تأیید‌کننده این شخص آگاهی کامل نسبت به شرایط و شخصیت سجادی داشته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: بپیذیرید که برای انتخاب وزیری برای وزارت ورزش و جوانان باید فردی را از جنس ورزش و لمس کننده مشکلات مردم برگزید. همچنین ۵۶ درصد از جمعیت ما را بانوان تشکیل داده‌اند و سجادی برای زیرساخت ورزش بانوان و تکمیل و ساخت ۴ هزار سالن ورزشی در مراکز روستایی و محروم برنامه دارد. شاید فضل خدا باشد که سجادی بتواند مسائل مناطق محروم را حل کند.

نماینده مردم سراوان ، سیب، سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سیاست سجادی در وزارت ورزش و جوانان برای گسترش ورزش میان مردم و جوانان است و با بررسی برنامه این وزیر پیشنهادی چیزی جز خوبی قابل مشاهده نیست البته تمامی افراد در کنار خوبی‌ها و توانمندی‌های خود ضعف هایی نیز دارند اما باید به توانایی یک شخص برای حل مشکلات توجه ویژه داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: