کد خبر: ۸۹۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
تعداد بازدید: ۴۴۷
شهریار مغانلو مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با عقد قراردادی رسماً به سپاهان پیوست.

شهریار مغانلو به سپاهان پیوست/ رضایت نامه ۶۰۰ هزار دلاریبه گزارش خبرداغ ، علی ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص خصوص وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه سپاهان اظهار داشت: شهریار مغانلو مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با عقد قراردادی رسماً به سپاهان پیوست.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان افزود: این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های پیکان، پرسپولیس و سانتاکلارا را نیز در کارنامه دارد.

وی ادامه داد: در راستای جذب بازیکنان مورد نیاز و سازماندهی تیم فوتبال بر اساس اندیشه‌های فنی محرم نویدکیا و کادر فنی، با نگاه راهبردی در جهت رشد و ارتقا بازیکنان پرورش یافته مکتب سپاهان پروژه متفاوتی در نقل و انتقالات فوتبال کشور طراحی و برنامه‌ریزی شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان افزود: در مذاکرات مستمر و مؤثر فی‌مابین مدیریت و مسئولان ذیربط باشگاه با مدیران باشگاه سانتاکلارا با عنایت به قرارداد شهریار مغانلو تا پایان فصل ورزشی ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با باشگاه فوق الذکر و درخواست محرم نویدکیا، کادر فنی و همچنین باقی ماندن یک ساله قرارداد محمد محبی با سپاهان، مذاکرات رسمی و برنامه‌ریزی شده طرفین آغاز شد و پیشنهاد صدور رضایت‌نامه به مبلغ ۶۰۰ هزار دلار از طرف مسئولان باشگاه سانتاکلارا اعلام گردید.

وی اضافه کرد: در مسیر بررسی، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با درخواست فنی باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی روبه‌رو و پس از بررسی‌های لازم و تأیید سرمربی و کادر فنی، یک پروژه چهارجانبه فی‌مابین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، باشگاه سانتاکلارا پرتغال، شهریار مغانلو و محمد محبی فراهم و در اجرای این امر بدون نقل و انتقال هیچ گونه وجهی این موضوع به توافق قطعی چهار جانبه رسید و شهریار مغانلو به مدت ۳ سال به جمع طلایی‌پوشان پیوست تا در مسیر بازی‌های باشگاهی ایران و آسیا ظرفیت‌های ارزشمند و برتری خویش را به منصه ظهور برساند.

ناظری تاکید کرد: این پروژه انتقال از دو ماه قبل آغاز و در طول این مدت با پیگیری‌های انجام شده مراحل حقوقی، اداری، ورزشی و بین‌المللی آن انجام و امروز با پایان یافتن این مراحل موضوع رسماً اعلام می‌گردد.

مغانلو که فصل گذشته در ترکیب پرسپولیس درخشان ظاهر شد می‌تواند بزرگ‌ترین صید نقل و انتقالاتی لیگ بیست و یکم لقب بگیرد.

این مهاجم تنومند فصل گذشته تنها با یک فصل بازی در پرسپولیس موفق شد هشت گل به ثمر برساند و تأثیر مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

شهریار قبلاً با بازی در تیم پیکان به فوتبال ایران معرفی شد و بعد از درخشش خیره کننده در این تیم به لیگ پرتغال و تیم سانتاکلارا رفت.

پیش از باشگاه سانتاکلارا نیز در بیانیه خود از حضور مغانلو در سپاهان خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: