کد خبر: ۸۹۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
تعداد بازدید: ۲۱۵
عضو کادرفنی پرسپولیس برای تماشای بازی استقلال تاجیکستان راهی این کشور شد.

پیام سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت روز بین‌المللی یادبود قربانیان تروریسمبه گزارش خبرداغ و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، با تصمیم کادر فنی، محمد عسگری آنالیزور و عضو کادر فنی سرخپوشان ایران، امروز با هماهنگی‌های انجام شده از سوی باشگاه، راهی تاجیکستان می‌شود.

عسگری به منظور آنالیز تیم استقلال تاجیکستان، حریف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عازم این کشور می‌شود تا بازی این تیم را در لیگ این کشور از نزدیک مشاهده کند.

این سفر با توجه به عدم دسترسی به اطلاعات نماینده تاجیکی و لیگ این کشور انجام خواهد شد تا پرسپولیس با شناخت بیشتری در این مسابقه که ۲۳ شهریور ماه جاری برگزار خواهد شد، حضور یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ۲۳ شهریورماه مقابل استقلال تاجیکستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند.

کد خبر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: