کد خبر: ۸۹۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۳۵۰
پنجمین روز حواشی مجلس شورای اسلامی که در حال بررسی کابینه دولت پیشنهادی ابراهیم رئیسی است با شعرخوانی و بذله‌گویی وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری آغاز شد.

از بذله‌گویی «ضرغامی» در صحن و اشاره شاعرانه او به یکدستی قوا تا افشاگری نادران درباره اموال وزیر پیشنهادی نفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، پنجمین روز از صحن علنی مجلس با دستور کار بررسی کابینه پییشنهادی دولت ابراهیم رئیسی(دولت سیزدهم) با سخنرانی و بذله‌گویی عزت‌الله ضرغامی وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری آغاز شد.

بذله گویی «ضرغامی» در صحن و شادی نمایندگان

ضرغامی در واکنش به انتقادهایی که در روز گذشته و در جریان بررسی سوابق و برنامه های او در صحن مجلس انجام شد سخن خود را اینگونه آغاز کرد که «به شخصی گفتند که شعری با "میگو" بگوید، او مستاصل پولی به کسی داد و او در پاسخ این شعر را برای او خواند: "حدیث از مطرب و می گو و راز دهر کمتر جو/ که کس نگشود و نگشاید به حکمت این معما را"؛ این شعر وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی با خنده نمایندگان همراه شد.

شعر وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی درباره یکدست شدن سه قوه

وی در پایان هم شعری با مضمون یکدست شدن سه قوه خواند که موجب توجه رسانه‌ها شد:

باران که شدی مپرس این خانه کیست سقف حرم و مسجد و میخانه‌ یکیست

باران که شدى، پیاله‌‌ها را نشمار جام و قدح و کاسه و پیمانه‌ یکیست

افشاگری نادران علیه وزیر پیشنهادی نفت

الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس بعد از آنکه به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی پشت تریبون قرار گرفت، گفت که از جواد اوجی وزیر پیشنهادی درباره دارایی‌هایش پرسیده و او گفته سه آپارتمان دارد، یکی در خیابان هروی تهران، یکی ارثیه همسرش و دیگری هم آپارتمان پسرش؛ اما بعد از تحقیقاتی که خود نادران انجام داده متوجه شده حدود نه ملک به نام وزیر پیشنهادی نفت است.

نماینده مردم تهران در حالی که کاغذهایی را به عنوان اسناد املاک اوجی بالا برده بود، گفت: کسی که در چنین موضعی دروغ گفته حتما در سایر مسائل نیز خلاف واقع خواهد گفت.

راستی‌آزمایی اظهارات نادران از سوی نمایندگان

بعد از اینکه نادران به جایگاه خود بازگشت تعدادی از نمایندگان و حسنوند رئیس کمیسیون انرژی به سمت جایگاه نادران رفته و اسناد او را بررسی می‌کردند، از جایگاه خبرنگاران به نظر می‌رسید که حسنوند با نادران به تندی راجع به موضوعی صحبت می‌کند و از اینکه او چنین مسئله‌ای را گفته ناراحت است.

تذکر قالیباف به تجمع نمایندگان دور نادران

تجمع نمایندگان در اطراف نادران با همهمه همراه بود و رفته رفته به تعداد نمایندگان افزوده می‌شد که با تذکر رئیس مجلس همراه شد و با صدا زدن میرمحمدی نماینده میبد و یزد از نمایندگان خواست که در کریدور سمت چپ تجمع نکنند و در جایگاه خود قرار بگیرند.

قالیباف تاکید کرد که بارها تذکر داده‌ام معاونان پارلمانی و وزرای پیشنهادی بین کریدورها تردد نکنند، وگرنه مجبور می‌شوم اسامی آنها را نام ببرم.

واکنش عجیب وزیر پیشنهادی نفت به سخنان نادران

جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت بعد از اینکه برای سخنرانی در جایگاه قرار گرفت تاکید کرد که حاضر است همه اموال خود را شفاف اعلام کند اگر خلاف واقع بود و آن کسی که می‌گوید من بیش از سه خانه دارم سند آن ملک را به نام او می‌زنم.

این سخنان وزیر نفت با تشویق نمایندگان همراه شد.

اتمام نطق وزیر پیشنهادی نفت هم با همهمه و سر و صدای نمایندگان مجلس و نشان دادن علامت «دو» و «چهار» به عنوان مخالف و موافق سخنان و برنامه‌های او همراه بود.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: